Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Jenny Persson Forsström - 18 maj 2008 20:00

Näe, nu säger jag hejdå till denna blogg och fortsätter hädanefter på:


http://jpf.blogg.se CIAAAAO!

Av Jenny Persson Forsström - 18 maj 2008 15:07

sitter hemma och har nyss lyssnat på Wiz Khalifa - Say yeah, fick smset av patte nyss med låtnamnet, och det var ju väldans snällt då jag fastnade som attan för den igår.


Ja, och igår jobbade jag ju dårå. Skulle börja 20, men kom in vid 19 istället, hade inte så mycket för mig så jag åkte in o käkade och sådär.

Skulle vara jag patte o catta men catta var sjuk så antonio jobbade:D

skönt att ha han tillbaka, vilket han oxå tycker som jag förstår.

jag sa även till han att han skulle ringa aschberg igår och bajsa på försäkringskassan.. det skulle vara ngt det


kom hem vid halv fem kanske, och då tog jag ett bad, var sjukt slut i kroppen. men det var inte så mycket som det brukar vara igår, även fast det var bra mycket mer motför fredagen då ego hade abonnerat discot, då var det 167 pers;) haha.. så jävla slött


idag så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska iaf sola sedan med robban oc läsa ut boken tänkte jag göra med.

vill få tag på boken "spelet" som han som skrivit mötley crues självbiografi "the dirt" har gjort.. den verkar grymt bra då jag läst lite om den..

Aja, ska dricka kaffe o gå ut och röka nu.

Ciao

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards