Alla inlägg under januari 2008

Av Jenny Persson Forsström - 29 januari 2008 16:31

Nu har jag nästan precis kommit hem från en sjukt stressig och jobbig dag på jobbet. Sitter här med Fredde, Ida har åkt och handlat. Ska väl bara sitta och chilla litegranna, vila fötterna och så från jobbet.Har snuskigt ont :/ Sen kanske Vilma skulle komma förbi om hon inte var upptagen.


Och alla glada, jag har fått tillbaka min telefon!! Så radera inte numret än, Pärlan kommer alltid tillbaka;) var en kille som hade hittat den på Oscar, då hade han ringt min mamma då hennes nr fanns på min telefon, så fick jag den i måndags innan jobbet :') Jag älskar dig!!!


Grym låt

Av Jenny Persson Forsström - 26 januari 2008 04:49

Nu har jag predcis kommit hem från jobbet, sitter och chillar med Ida och Alex. Är hyfsat jävla leeeeeessss!!!!! Var på så jävla bra humör när jag kom till jobbet, sedan sprack allt just pga av att någon jävla idiot (som jag kommer kastrera när jag får reda på vem det är, och jag lovar, jag kommer få reda på vem det är) snodde min telefon, MIN KÄRA TELEFON!!! Så jag är halvt död inombords. TACK DIN LILLA FATTIGA JÄVLA FITTA

Av Jenny Persson Forsström - 25 januari 2008 21:06

Och innan jag går så kan jag ju vara snäll och ge er lite bra örongooooodiz


Pete Yorn - Crystal Village

Poets of the fall - Ultimate Fling

Flyleaf - So sick

Pete Yorn - Undercover

Pete Yorn - Strange Condition


Lyssna och njut mina små älskare

Av Jenny Persson Forsström - 25 januari 2008 20:44

Sitter hemma nu och käkar risifrutti och ska precis hämta lite kaffe och tända en cigarett innan jag rör mig neröver mot jobbet. Känner mig faktiskt ganska skev ska ni veta, men det går nog bra. Jobbar iaf med Ida och Antonio ikväll:) Kanske har skrivit det? Haha. Äsch, gör inget. Det tåls att nämnas flera ggr!;D Och ikväll äre ju löningsfredag vilket innebär mycket mycket folk. Men nu ikväll så har vi ju även Openmind, och det innebär oxå mycket folk. Får hoppas att alla är typ sjuka eller något. Så det blir lite att göra, men ändå inte för mycket. Ska ner till Vilma nu först och hämta ett par pjucks, sedan ska jag ner på jobbet, och vika kartonger:D Gillar verkligen att stå där nere och filosofera i min ensamhet. Undra om det blir mer snuskkonversationer ikväll? Hms. Tror det ja;P

Och när vi kommer hem blir det afterwork om jag inte är alltför tärd.. Men en och annan öl slinker nog ner om jag känner mig själv rätt..

Av Jenny Persson Forsström - 24 januari 2008 22:10

Nu har jag kommit hem från vårshowen, helt blöt och kall om fötterna, tur att den var bra då så jag slapp klaga över att jag kollade på massa skit och blev sjuk. Haha. Bästa nr var ju lätt Johnny Cash och Backstreet Boys (Y)!!


Sen har jag oxå fått blomsterbud :D:D

Av Jenny Persson Forsström - 24 januari 2008 17:53

Näe, jag har bra tråkigt nu. Ska ju tvätta men det går inte framåt. Måste iaf hinna göra det litegranna sedan, och imorgon för båda min jobbtröjor är skitiga. Kanske kan be Ida göra det medans jag är på jobbet.

Jaja, nu ska jag ner och möta Vilma och Cattis och gå på hedbergskas vårshow, skulle tydligen vara mycket bra (Y)

Av Jenny Persson Forsström - 24 januari 2008 17:05

Finaste

Av Jenny Persson Forsström - 24 januari 2008 17:02

MAAAAAAAWH!!!

Ovido - Quiz & Flashcards