Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Jenny Persson Forsström - 14 maj 2008 13:19

så, efter typ tre minuter och en kopp kaffe + cigg så mår jag prima igen!;) WIE.

sitter o lyssnar på jason mraz ft colbie caillat-lucky, så sjukt mysig låt:)

snackade nyss med min kära mor, som ska få besök av maria som ska kolla på långhåriga kissebebisen, kommer sakna han lite, men jag har ca en vecka kvar med han ändå:)

ska dit ikväll och hjälpa nicole med hennes läxor osv och bara sitta där ett tag, robban ska sälja sin bil så det kommer ngn tjej sedan vid åtta o ska kolla på den, så hinna vara med honom idag lär ju inte inträffa eftersom han måste göra ganska mycket med den, men får ju träffa han ikväll iaf:)

jaja, ska fortsätta kika lite. ciao!

Av Jenny Persson Forsström - 14 maj 2008 13:11

åeh, har typ inge kaffe hemma så jag kommer fan avlida snart. börjar få ruskigt ont i huvudet, pallar inte det.

äeh, bloggar sen. har fan för ont nu. ciao

Av Jenny Persson Forsström - 14 maj 2008 00:30

Nu har jag precis ätit klart och nästan precis kommit hem.

varit i lägenheten i ca tre timmar o städat o donat. lyckades iaf med att:

göra rent i alla skåp och utanpå i köket (förutom skafferiet då jag inte vet vad som ska behållas och inte)

diskat

sopat och skurat golvet i köket

gjort rent utanpå kylen och frysen

samt tömt frysen

badrummet:

gjorde rent toalettstolen

handfatet och under på röret/rören

badrumsskåpet

spegeln + spegelramen

listerna i badrummet

duschslangen

golvet

sedan har jag gjort rent golvet på min sida i vardagsrummet

listerna på min sida

elementet

rören

fönsterbrädan

gjort rent vardagsrumsbordet

sopat hela vardagsrummet

tagit bort fläckar runt idas säng

plockat ihop idas grejer o lagt på hennes säng

plockat ihop mina enstaka pinaler jag hade kvar

gjort rent väggen på min sida

sopat och skurat i hallen

sopat och skurat bakom"hyllan" i hallen

plockat ihop den enorma sophögen som bara låg på vardagsrumsgolvet och gått med två svartsäckar.

så ja, jag har hunnit med en del där nere.


tror dock att ida kanske fått med sig ngra av mina tallrikar? då jag bara hade en kvar hos pappa. så om du läser detta så kan du ju höra av dig kanske..

annars har jag ingen aning om vart dom tagit vägen..


jaja, nu ska jag lägga mig och sova med min sötnos robban:')

kolla lit epå jay leno först då of course.

sedan imorgon så blir det till att åka ut till mamma ganska tidigt, om inte anna ville ha hjälp med ngt först.

ska hjälpa nicole o plugga och ge bort min fluffigaste kattunge :'(

ciao

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards