Alla inlägg under juni 2007

Av Jenny Persson Forsström - 28 juni 2007 22:37

And everything i need.


Hallå där! Sitter hemma nu och sorkar litegranna och väntar på att våran sena, men mycket goda middag ska bli klar (: Kommer nog dröja ett bra tag till, därför tänkte jag skriva litegranna här.


Idag har jag vart på stan, med Anibanani. Checkade runt litegranna efter fina saker, men eftersom ekonomin inte tillåter alltför mycket så vart det ett par solglasögon och armband. Billiga, och superfina. Så jag har då fyndat idag minsann! Något som jag och anna alltid säger att vi ska göra, men aldrig riktigt lyckas med ;P Hehe. Anna köpte ett par skor, som är så gudomligt fina så jag vart lite sotis, sen armband (likadana som mina äfven;) och en svart fin väska. "62 kr?" Hehe. Sedan skjutsade anna mig till robbans jobb vid halv 5 tiden, sedan skjutsade robban mig till jobbet vid 5. Så där var jag från 17.00-21.00 Måste säga att det går faktiskt bättre och bättre, och det kan väl även bero på att man ger det en chans. "Haha, jag sålde på DICK!!", "HAHA, när man talar om trollen ;)"


Jaja, nu ska jag ta och duscha tror jag och läsa lite i bruksanvisningen till mitt vax som jag köpt (AAJ). Hörs då! Ciao

Av Jenny Persson Forsström - 26 juni 2007 22:20

Hallå där (: Nu har jag nyss kommit hem från mitt nya jobb, även kallat; Wecall! Gick faktiskt ganska bra, bättre än förväntat. Och det kan inte glädja mig mer ;P Hehe. Trodde aldrig att jag skulle kunna ringa och sälja grejer, men det kunde jag idag minsann! Me so proud.

Ja, sen har jag faktiskt inte mycket mer att skriva här, förutom att jag håller på och laddar ner DH, eftersom jag har missat dom sista avsnitten på tv:n, planerar litegranna inför GF, om det blir det i år. Så min kväll består av; Mys, DH, GF-planering och flosk (:

Ciao!

Av Jenny Persson Forsström - 26 juni 2007 01:21

all because of one word...


Och nu är det snart natta, och jag ska sova. Allt känns fruktansvärt bra nu. Och jag vill tacka alla er som får det att bli bättre..

-Sarcasm

Av Jenny Persson Forsström - 25 juni 2007 23:40

And i cant wait to start


Sådärja! Har precis kommit hem efter en heldag på sporthallen fr. 10.30-15.30, har även bränt mig något så groteskt mkt ;P Men vad gör man inte för lite sol? ;) Sedan kom Robban och hämtade mig och vi åkte till hans jobb, där vi var från ca 16.30-19.00, sedan kom Jens och Palten och skulle få skjuts av oss till Stöde där dom skulle hämta en 240 som dom ska använda till deras bygge av "Spec-bilen". Stannade i Stöde fram tills ca 21.45 för det var lite komplikationer med bilen och att få igång den. Sedan fick vi åka världens längsta omväg bakom deras bil för att komma in till stan, eftersom 240n inte var besiktad, skattad osv. Och på den omvägen såg vi en räv och ett rådjur :) Sedan var vi i garaget ett tag och kollade på deras planer om hru dom skulle bygga Specbilen och lite sånt. Och där var även Fjobben :) Sedan åkte jag och Robban hem, och nu sitter jag här.


Ska snart ta och hoppas i sängen så jag är vaken i tid imorgon. Ska på Af kl 13.00 och sedan börjar jag jobba 15.30-21.00, känns sjukt nervöst eftersom jag inte är alltför van vid sånt. Går nog bra iaf, får man ju hoppas. Har iaf Erika med mig ;) Hehe.


Min storasyster ringde även mig idag :) Och hon skulle försöka fixa ett jobb till mig, och det hoppas jag går vägen, för det obbar jag hellre med än tlfn-försäljning. Och snart kommer hon ner till stan och bjuder på en öl eller två :) Blir SWEET!!


Och Anna, kan du kommentera som du kan, kan du logga ut från msn utan en endaste förklaring till ditt beteende, så kan du lika gärna lyfta upp din tlfn och ringa. SÅDESÅ!


Robban, me love you long time. THE LONGEST <3

Av Jenny Persson Forsström - 24 juni 2007 20:25

Fyfan, att man kan känna någon så väl, och egentligen inte känna dom alls. Gör mig sjukt jävla besviken och till och med äcklad, faktiskt. Att man kan vara så genom falsk, är för mig helt jävla obegripligt. Och spec mot en person som verkligen har gjort allt för en. Jag säger bara FYFAN, och snälla väx upp.  


Trodde jag kände dig bättre.

Tydligen inte

Av Jenny Persson Forsström - 24 juni 2007 20:03

Sedan jag skrev sist så har vi hunnit mycket jag och Robban. Åkte till hans mamma och hennes kille Sören som hon förövrigt förlovade sig med i fredags (GRATTIS:D), Stoffe och Amanda som var halvvägs mot Holm i deras husbil (: Satt och solade, vart bjuden på mat, och satt bara och mös! Sedan åkte vi hem, hämtade badkläder och så åkte jag Robban och Stoffe och hämtade Jens och Alina och åkte till Segersjön och badade, så då blev det första doppet för i år (: Alla var sånna badkrukor, typ. Mest Jens som stog och tryckte i ett halvår innan han kom ner i vattnet ;P Hehe. Så nu har vi nyss kommit hem, sitter och myser med Pete medans Robban duschar, sen blir det väl till att mysa med han litegranna, och kanske åka till Jens stuga och åka båt och fiska (: Wiho.


Och ja, jag tycker det värsta av allt är att ni inte ens har hört av er, inte ens ett förlåt. Jag bjuder hit er, även fast Robban promt inte ville att en av er skulle komma, men ändå så bjöd jag hit er. Och ni dissar den chansen, och inte ens har ni kunnat sagt något om det innan? Utan VI ska behöva ringa ER och fråga ER vart NI DROG. Och inte nog med det, så trycker ni bort oss ca 5 ggr innan, och kom inte med ngt dåligt jävla CRAP såsom; Mottagningen sög............. Vem fan kan inte komma på en sån lam undanflykt? Ni valde att gå bakom ryggen på era kompisar, som ALLTID har ställt upp och ställt upp och ställt upp, och vad får man tillbaka? En fet jävla smäll jävel rakt i ansiktet, så som min rubrik lyder; HOW DOES IT FEEL?

Av Jenny Persson Forsström - 24 juni 2007 11:43

Sitter hemma och har nyss vaknat. Typ, för jag och Robban låg och kollade på Jerry Springer maraton på tv400 igår. Från typ 3 på dagen fram tills 3 på natten. Hehe. Men det är ju fruktansvärt roligt!


Och sen kan jag tillägga att min midsommar faktiskt vart hyfsad, även fast 2 vänner bestämde sig för att gå bakom ryggen på oss. Sedan jag läste det blogginlägget så ser jag ju vad en prioritering i era ögon är. Thanx, and fuck off.


Nu ska jag göra mig klar. Ciao

Av Jenny Persson Forsström - 22 juni 2007 14:00

I'ma rip this shit til' my bones collapse


Sitter hemma nu och har nyss diskat, städar och donar gör vi tills ikväll. Tvättar litegranna och så med. Lyssnar på Eminem-Till i collapse, så jävlulususkt skön låt. Me likey. Ja, och nu blir det väl till att duscha och så, sen ska vi upp till Robbans mamma och äta, sen förbi min pappa och sedan hem igen, och då blire fest :D Sweet!


Trevlig midsommar!

Ovido - Quiz & Flashcards