Alla inlägg under augusti 2007

Av Jenny Persson Forsström - 31 augusti 2007 11:09

Nu har jag nyss vaknat och känner mig bokstavligt talat som en zombie.. Asont i huvudet har jag, men efter kaffet kommer det nog gå över, och äta yoghurt måste jag oxå göra. Hatar att äta på morgonen, men nu äre som det är, och i gotta do what i gotta do..


Igår var jag förbi Ida ett tag, satt där och surrade över allt vi var lite irriterad på, och det kändes sjukt skönt. Tur att det finns folk som inte är så okänsliga och bara kan spotta ur sig vad som helst utan att tänka på hur den andra personen känner sig. Blir så fruktansvärt irriterad. En del grejer angår inte annat folk. Aight?


Sen kom Robban och hämtade mig vid halv tio då han var klar med sin träning. Åkte hem och kollade på Las Vegas och en skiva med filmer från Umeå där Robban vann silver i Tkd :) Ganska roligt att kolla på. Men jag spänner mig så jävla mycket :P Hah! Som när vi var i Härnösand i vintras, på Robbans första tävling, då satt jag och Stoffe och höll på att dog av spänning. Jag vågade inte skrika något så jag sa till Stoffe att skrika åt mig istället :P Men som sagt, det är mycket roligare att titta på än vad jag hade tänkt mig faktiskt.


Aja, nu tänkte jag ringa hem till Fia och surra litegranna om ikväll och idag Undra vad som händer. Ska kanske ut, om det dyker upp något skoj. Ciao!

Av Jenny Persson Forsström - 30 augusti 2007 21:26

Damer och herrar, om det nu är några herrar som läser min blogg. Jag skulle ha bloggat ett långt inlägg om det inte vore för min käraste pojkvän som har fått en skiva med filmer från Umeå då han tävlade i tkd, så nu måste, han verkligen måååååste kolla på den preciiiiiis just nu. Så mitt bloggande får nog lov att vänta.


På återseende!

Av Jenny Persson Forsström - 30 augusti 2007 17:27

Nu har Robban nyss kommit hem så nu ska vi snart laga till lite mat, kött, strips, sås och svamp :) Mumma. Är så jävla hungrig så hälften vore nog. Skulle även lära mig att äta lunch, som jag skulle göra klockan ett idag, men det gjorde jag ju inte. Som vanligt då. Måste lära mig att äta ordentligt, förr eller senare..


Idag har jag vart på stan med Fia, Viklund och Lina. Började med att jag mötte Fia vid ett tiden utanför City, fikade litegranna. Sedan så ringde Vilkund och Lina och kom förbi dom med :) Alltid trevligt att surra! Jag och Fia bokade även lite partey imorgon. Trevlans. Aja, nu ska jag bre lite mackor till mig och Robban. Toodles!

Av Jenny Persson Forsström - 29 augusti 2007 19:26

Jupp, nu ska jag snart mova över mitt lilla arsle till soffan in the livingroom och kolla på tvn. Det är ju vänner nu, sedan top model 8 och seda What about Brian, sist med inte minst So you think you can dance. Sicken kväll hurrni!


Nu inväntar tjocka jag min lillasyster som så snällt traskade bort till Ica och köpte en chokladkaka till hennes syster, moi

Gottans!

Av Jenny Persson Forsström - 29 augusti 2007 18:37

Sitter hos mamma nu och lökar som bara den.. Är sjukt kissis med, men Pierre har ockuperat toan och kommer nog fgöra det dom närmsta 35 minuterna så därför fördriver jag med ett blogginlägg till mina kära vänner, och ni resterande..


Idag klev jag upp tidigt som attan, klockan tio för att vara exakt. Hämtade upp Ida sedan for vi till sjukhuset, eller Enheten Unga Vuxna. Snackade med en kurator och det var verkligen bra. Tog ett tag, men som sagt, det lönade sig verkligen.. Sedan in på sjukhuset, tog blodprov, TRE JÄVLA RÖR tog dom rackarna :S Fyfasiken vad ont det gjorde, eller ja, kanske inte så ont fysiskt. Men sjukt ont psykiskt (Är superrädd för nålar serrni). Sedan efter det så kom Robban och hämtade oss, drog ner på stan och hämtade ut min medicin på apoteket sedan bort på Dragon House där Ida bjöd mig på lunchbuffén. Sen ner på stan och fikade och kollade på kläder. Köpte en svart dragkedjeströja på Gina, fin.


Har även suttit och läst lite bloggar här och där och då har jag märkt att folk gillar verkligen att klaga på hur andra människor skriver? Det är tydligen så sjukt trist och dåligt att man skriver det man har gjort under dagen osv. Men varför? Jag ser personligen inget fel i att låta folk skriva det dom vill skriva om, är det inte därför man har en blogg? För att kunna uttrycka sig hur man vill? Trodde jag iaf, men tydligen inte. Så alla ni som skriver om eran dag, kärlek, osv, ni är Booooring. Med ett STORT FETT B!


Cheerios!

Av Jenny Persson Forsström - 28 augusti 2007 20:18

Jao, nu har Robban precis kommit hem, och jag har precis börjat vräka i mig ostkrokar. Yummie! Ska lägga mig framför tvn och sluta datanörda, så fort jag har vart in på ams.se, viktigt viktigt. Jag vill ha pengar, som zlatan. Tro mig mina damer och herrar, en dag kommer jag vara rik och känd. Och då skulle ni önska att ni var mig! =D


Av Jenny Persson Forsström - 28 augusti 2007 18:49

Just a Cool cat in a Small town

-Pete


Av Jenny Persson Forsström - 28 augusti 2007 18:21

Sitter hemma efter en lång dag med Ida och Vilma. Var först på sjukhuset klockan kvart i tio, satt där medans Ida snackade litegranna, jag och Vilma löste korsordet i nya VR, vilket jag redan hade gjort, men dock med blyerts penna så jag fyllde i allt med bläck, och rättade Vilma litegranna och sådär. Vilma skrev TOKOY, istället för TOKYO, och ställde då frågan;" Eller TOKYO kanske inte stavas TOKOY?" Och började sedan asflabba för att hon kom på hennes lilla dumhet där :P och jag skrattade inte dåligt jag heller. Hehe. Sedan drog vi ner till cafét på sjukhuset och köpte kaffe, gick ut och rökte i den hemskaste kylan på länge och sedan gick vi upp igen, och då kom Ida ut, klar alltså. Sedan ner igen till nedervåningen för hon skulle dit med, och då satt vi i väntrummet och lallade. Jag gick på toa och så fort jag gick ut la Vilma denna kommentar;" Är det kanske inte dax att städa ur din väska snart? Jag hittade en snus där i..." Jag;" Är det kanske inte dax att sluta snoka i folks väskor?" Haha! Stupid. Sedan kom Ida, efter ett ganska bra tag. For till Bergsåker och käkade på Frasses. Sen åkte vi ut till BirstaCity, Ida skulle köpa en extern hårdisk, så vi gjorde det på Onoff, sedan drog vi och kollade på lite kläder osv. Vilma köpte ett par skor, eller Ida köpte dom ;P Sedan köpte jag och Ida lite småplock, doftljus, mascara, body -och facescrub som luktar jordgubb, nytt läppbalsam osv. Sedan drog vi på Rusta innan vi åkte hem, där Ida hittade samma fina matskålar som jag och Robban har till katterna fast vi har blåa och hon köpte rosa, sen köpte hon samma klöspelare som vi har, fast våran är ju blå då och hennes rosa. Sedan var vi äntligen på G hemöver. Satt hos Ida och lodade ett litet tag tills Robban kom så åkte vi på Ica Bergsgatan och köpte grillad kyckling och potatissallad, orkade inte laga till något hemma eftersom Robban hade bråttom till träningen och jag var för lat :P


Ja, och ikväll så ska jag nog förbi Ida en sväng och spela lite kort kanske. Om jag orkar, kände mig astrött nu när jag har käkat och fixat och donat här hemma. Ska iaf kolla lite på tvn nu, och ikväll blire So you think you can dance. Wiho!

Ovido - Quiz & Flashcards