Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Jenny Persson Forsström - 3 maj 2008 16:33

Sitter hemma och lyssnar på Jason Castro-Somewhere over the Rainbow, studioversionen som min älskade bror fixade åt mig:D Tack!

Helt underbar låt, kan få mig att vara glad en hel dag..


Ja, och igår började jag jobba kl 22.00, jobbade fram tills 04.00, var 30+ så det fanns ju sitt att göra så att säga. var dock inet så jobbigt, blev lite slackning inne i disken med Ida och Robbin även kallad "bb", haha!;)

No Comments spelade även för trettio-taggarna och det var ett sjujävla drag på dom då, knappt så man tog sig ut ur disken med backarna osv. men det gick iaf bra:)


Ikväll blir det återigen jobb, eller ikväll och ikväll, börjar nämligen om en och en halv timme, vilket kommer bli lite jobbigt med ett tiotimmars pass, men jag är inte den som är den! Måste bara fixa ett par någolunda bra skor vilket jag faktiskt inte än (fy och skam!!) har skaffat mig, får ju groteskt ont i fötterna:/ Ska försöka få tag på Vilma igen nu iaf. Sedan blir det till att ta en snabb dusch, sminka mig och sedan off to work.

Hoppas iaf att Ida fått tag på någon som kan jobba åt henne då hon har feber och (förlåt mig Ida) låter som en liten gubbe när hon pratar:( Hon har ju faktiskt inte bara sig själv och tänka på, och då är det inte alltför bra med ett elvatimmars pass för hennes del..

Jaja, om det inte löser sig så kommer jag hjälpa allt jag kan iaf:) (K)


Hörs då! Ciao

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards