Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Jenny Persson Forsström - 7 maj 2008 23:24

Nu är jag nästan precis hemkommen från en trevligt besök hos Ida och Christian:)

Satt och snackade litegranna jag och ida och jag mös med katterna som blivit otroligt stora:) Dom tre som är kvar då dvs, fettis har ju fredde tagit nu.

Spelade oxå lite kort och knäppte kort som kommer upp på bilddagboken imorgon, orkar inte dona med det nu, är så hungrig så det hugger i magen på mig:( uh!!

Sen imorgon skulle jag kliva upp tidigt och så skulle anna komma förbi och dricka kaffe, får se om hon gör det nudå?

Efter det har jag ingen aning, lär ju löka lite framför datorn som vanligt och kika på massa spännande saker, som jag alltid gör;) och sedan skulle fredde ringa mig när han var klar på stan så jag kunde komma förbi och hälsa på honom i hans nya crib, har faktiskt inte varit och hälsat på där än, fy mig:(


jaja, nu ska jag käka en macka, dricka o'boy och kika klart på navy cis.

Ciao-godnatt-osv

Av Jenny Persson Forsström - 7 maj 2008 16:32

Volbeat - Radiogirl

Av Jenny Persson Forsström - 7 maj 2008 14:57

Lovley times



Av Jenny Persson Forsström - 7 maj 2008 14:40

Fortfarande någonting som saknas, och du vet vem du är<3

Av Jenny Persson Forsström - 7 maj 2008 14:37

Fyfan vad jag älskar denna låt..

har typ nyss vaknat, lyssnar på Usher och kokar kaffe. Ska väl ta och plocka litegranna här hemma och vänta på att Vilma kommer efter jobbet:) Roligt att spendera mycket tid med henne, kan verkligen snacka om allt, seriöst och oseriöst;) haha.


Låg hela kvällen/natten igår och kollade på DH på datorn, och sedan somnade jag ganska kraftigt. Var sjukt sliten även fast jag inte gjort något speciellt, blir väl så efter en dag med Vilma;) haha.

Bestämde iaf att det blir utgång på Fredag, kunde dessvärre inte byta bort mitt pass på lördagen inför Nicoles konfirmation, men jag bytte så jag börjar tio istället eftersom jag kanske inte är klar vid sex då jag egentligen skulle ha börjat.


Jaja, nu ska jag hämta kaffe och röka en cigarett och sedan höra med ida ang passen hon skrev i bloggen.

Skulle vara roligt att bli informerad om ngt på andra sätt än att läsa en blogg..:p


Ciao

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards