Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Jenny Persson Forsström - 4 maj 2008 22:41

Nu ska jag åka och köpa mjölk så jag kan äta kladdkakan Vilma tog med sig till mig (K)

Oh, jag måste bara skriva att jag har faktiskt ganska många bra planer i min lilla hjärna, men vet dessvärre inte om jag kommer genomföra dom. Känns iaf bra att dom finns där, så man har något att "se fram emot" och fundera på..


Foo Fighters-Long road to ruin

Lyssnar fortfarande på min nya favoritlåt och artist, ingen annan än Jason Castro:) försöker bli på bättre humör men känns fan inte som att jag lyckas. Blir less oxå för att jag inte gör något som alla andra gör, dvs blir seriösa, skaffar nya jobb(vilket jag fan oxå är sugen på men dessvärre inte kan), flyttar(Samma sak på den fronten), osvosv..

men....................................... det kommer väl en tid för alla antar jag. Ciao

Av Jenny Persson Forsström - 4 maj 2008 17:02

Jao, nu har jag druckit ca 6 koppar kaffe tror jag, skickat Robban på refill hela tiden;) haha, tack bubben för att du är såå söt även fast du är handikappad för tillfället.


Sitter och lyssnar på Takida-Curly Sue, hatar egentligen Takida, men denna låt älskar jag verkligen, varför vet jag inte eftersom jag har spytt varje gång jag hört den framtvingade rösten sångaren har, men då gillar jag ju iofs Theory of a dead man, och där har ju vissa problem med sångarens röst med..


och även att Nicole har köpt en Adidas Supergirl zipcrew tröja, som jag har velat haft såååå länge. Tänkte beställa en från Junkyard.se men dom kostar fan 699kr där plus frakt:/ Känns lite för mycket. Och Nicole köpt sin för 250kr i london, var ngn som sa att det var dyrt där men det är det fasiken inte. Hoppas att hon köper med sig en till mig, vill verkligen ha en, och det är ju grymt pris ffs.

Sen ska mitt lille frö konfirmera sig på Lördag, men ingen verkar veta vilken tid? och eftersom jag jobbar då måste jag veta det ganska snart så jag hinner med, annars får jag väl byta bort passet så jag jobbar fredag och är ledig lördag, känns nog bäst det.

Nu vill Robban att jag ska komma och kolla på ngn tkd-tävling med honom.. Så... Ciao

Av Jenny Persson Forsström - 4 maj 2008 16:33

"Gumman, ska du och jag vara tillsammans i all evighet nu?"


-HAHA, Snacka om faggott!!!;)

Lite halvsött ändå

Av Jenny Persson Forsström - 4 maj 2008 16:26

Hoho! Sitter och dricker kaffe nu och har nyss snackat med Nicole, den lilla skitungen är fortfarande i London, och kommer hem imorgon. Hoppas hon har haft roligt iaf, vilket det verkligen lät som hon hade haft. Om inte annat så har hon shoppat för ett helt år;) Vilket gynnar både mig och henne... haha!;D


Igårkväll/natt blev det jobb för hela slanten, var jag, Patte och Catta i disken, men tjugo i sex, tjugo minuter innan mitt pass började så ringde Fredrik och sa att jag skulle hjälpa till i serveringen med Tomas och Mattias, och det blev lite hux flux. Sprang lite hit och dit då jag var ensam i disken från sex tills nio då patte kom, skulle även däremellan hjälpa Tomas och Mattias i serveringen, men det gick iaf bra till slut:) var riktigt roligt faktiskt, och nu har Mattias lärt mig bära fyra tallrikar, all at once,väldans stolt må jag säga!

Sen var det endast brickbärning för mig igår, tappade inte ett dugg under hela kvällen, oxå väldans stolt!;)

Var faktiskt riktigt roligt att jobba i serveringen, ta beställningar, bära brickor, slå in på kassan osv:) På den lilla stunden jag spenderade igår på att lära min lilla hjärna något så lärde jag mig det mesta, och Tomas och Mattias var så sn'lla och lät mig slå in på kassan hela tiden för att jag skulle lära mig:')

Var iofs inte så mycket mat, vilket Tomas oxå tyckte var synd, men som han sa så kommer det nog någon mer gång, and that im in on!:)


Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, ska nog bara sitta hemma och löka, lite slut i kroppen sedan helgens jobb, vanliga Söndagskänslan, but i like it!

Blir nog till att åka ner till lägenheten och städa lite, har nog bara sängen kvar där nu skulle jag tro som pappa även kommer och hämtar as we speak.

Efter det ska jag nog upp hit igen och ta ett långt varmt bubbelbad och mysa till det litegranna:) Blir nog någon film och så och ska kika lite på lite utbildningar hade jag tänkt mig..


Och imorgon kommer mitt lilla frö Nicole hem:D Med något fint till mig? och massa andra roliga saker:)

Ciao

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards