Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Jenny Persson Forsström - 1 maj 2008 22:01

Tiderna förändras, och vi med dom.


Snackar med Anna på msn och lyssnar på blödlåten nr 1, ingen annan än Leona Lewis - Better in time.

Har ingen aning om vad jag ska göra, kan inte sova än på ett bra tag iaf känner jag, vilket är så jävla jobbigt. Hatar att inte kunna sova:/

Speciellt då man ligger där och känner att det är tamejfan omöjligt, och man börjar på att tänka på allt, för det finns inget stopp när det väl börjar utan det bara fortsätter, fortsätter och fortsätter..

Börjas redan nu förfan:/ Usch

Av Jenny Persson Forsström - 1 maj 2008 21:47

Snackade nyss med Anna och är så jävla avundsjuk på henne så hälften vore nog!!:( men, kommer ju få ta del av hennes iaf, och det får väl räcka för nu antar jag..

har inte gjort mycket alls sedan jag sist skrev, enbart suttit och lökat, vilket mina dagar mestadels består av..

Ska inte göra mycket nu heller, snacka med Anna på msn och få kolla på massa söta bilder:):) Ciao

Och ja, jag kanske ska göra detta officiellt för alla er som vill tissla och tassla:

Jag och Robban är tillsammans igen.

Vilket jag hoppas att ni har fattat av inläggen jag skrivit?

Inte alltför säkert att ni gör om jag känner mina läsare rätt, vet ju faktiskt att Anna besöker min blogg febrilt och vi vet ju alla att hon inte är den smartaste människan......

Skämt åsido

Alla ni med något negativt att säga om detta behöver verkligen inte engagera er, ni känner inte oss och därmed lyssnar inte jag.

Jag har varit ifrån Robban mer eller mindre i fem månader nu, och det har varit en sjukt jobbig tid för mig.

Var dag som gått så har jag saknat honom så det har gjort ont, jag har intalat mig själv att nej, jag saknar inte honom, jag klarar mig utan honom osv osv. Nej - Det gör jag inte.


Att bli tillsammans med Robban igen kan för vissa ses som ett stort misstag, men det gör det inte för mig. För nu vet jag, med säkerhet, att han ger allt för mig, för oss, och jag gör likaså.

Han gör mitt liv fulländat, värt att levas - och jag älskar honom av hela mitt hjärta.


Tack Vilma för hela tiden du har funnits och pratat med, och tack Anna för orden du sa, det värmer - Ni värmer<3

Av Jenny Persson Forsström - 1 maj 2008 18:31

Någon som vet någon bra sida med tapeter?

Av Jenny Persson Forsström - 1 maj 2008 18:15

Sen har jag även förövrigt bestämt hur köket ska se ut, från topp till tå, det är ju faktiskt nästan helt klartapetserat, men Mr.P får ju inte fingrarna ur arslet och slutför jobbet, så snart måste mannen i huset (dvs moi) fixa det så det blir gjort.

Sen har jag även en grym vision om hur sovrummet ska se ut:) Kommer blir väldans fint ska ni se!!

Av Jenny Persson Forsström - 1 maj 2008 18:08

Hallelåja!

Nu har jag suttit framför tvn och kollat på Extreme Homemakeover och ätit lite. Sjuk trött i kroppen sedan gårdagen och ont i fötterna har jag med, men inget ett bubbelbad inte kan fixa;)


Gårdagen var faktiskt helt ok, jobbade med Patte och Björn och det gick bra:) Var 400 inlösta och 320 förköp, så allt som allt var det ca 720 pers där inne, väldans mycket, kanske för att det var sista "Springbreak" kvällen vilket är så jävla skööönt!(Y)

För ni, 18åringarna, är dåliga jävla dricksare,dåliga dansare och kan fan inte gå i högklackat!!


Var väl klar runt fyratiden och då käkade vi rostade mackor med skagen, sedan kom Robban Crille och Lina och hämtade mig och körde upp mig och Robban till Granloholm, somnade hyfsat fort, kroppen var ganska slut.


ja, och idag har jag inte gjort mycket alls, kollat på tv och ätit litegrann, enbart slappat. Kollat lite åp tvbänkar och vardagsrumsbord med vilket jag ska fortsätta med ett tag nu medans Robban är i lokalen och kollar på filmerna från tävlingen som var i Ske-å i helgen då han vann silver, och bröt handen:/ lillstackarn.

Sedan blir det till att bubbla lite, och kanske Vilma kikar förbi? Om hon lär sig att svara på tlfn dvs.

Ciao!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards