Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Jenny Persson Forsström - 9 maj 2008 15:10

Näe, blir nog inte som planerat, men det är väl som vanligt det. Blir på så jävla dåligt humör över att allt och alla är helt fuckat.. uh!

jätteroligt när man planerar shit som inte ens händer.

det har jag ju lärt mig nu att det ska jag inte, finns inte så många att räkna med om jag säger så.


pappa var iaf nyss förbi:') min solstråle

MEN SNÄLLA GUD, ARE YOU SHITTIN' ME?!

Av Jenny Persson Forsström - 9 maj 2008 12:33

Sitter hemma och dricker kaffe och lyssnar på fall out boy. Idag har jag minsann hunnit med mycket!

Robban åkte vid halv åtta imorsemed krille ner till sthlm, så jag vaknade till då för robban skulle åka och köpa cigg till mig, men näej, då hann han ju itne det. så jag dog lite inombords..:/

Vaknade vid elva óch gick bort på ica ettan det första jag gjorde, sjukt jävla varmt?!:D

köpte cigg, även kaffefilter så jag kan börja använda min älskade kaffebryggare, hatar perkulatorkaffe, ekkligt!

Sen satte jag igång och började städa och plocka iordning här hemma inför kvällens bravader. är inte klar än, ska göra rent utemöblerna osv med.

men har som sagt hunnit med mycket och är nöjd över min insats;)


väntar nu på att klockan ska bli halv fyra-fyra, då kommer vilma och hämtar mig så ska vi ner till henne o hämta kläder och grejer, sedan på bolaget och möta cattis och få min tubtopp med.

sen far vi hemöver och sätter igång grillen bah;)

jaja, nu ska jag kika runt lite mer på internet sedan ska jag fortsätta städa:)

Ciao

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards