Alla inlägg under juli 2007

Av Jenny Persson Forsström - 31 juli 2007 20:25

Nu vill jag bara blir trött, så jag kan somna någon gång.. Så min mamma komma hem, så jag kan åka ut till henne och kraaaamas.

Me miss her..

...

Av Jenny Persson Forsström - 31 juli 2007 20:03

I understand that there are some problems
And I am not too blind to know
All the pain I kept inside me
Even though I might not show
If you can't apologize for being wrong
Then it’s just a shame on you
You'll be the reason for my pain


Even though the blame’s on you 
I’ll take that blame from you
And you can put the blame on me

Av Jenny Persson Forsström - 31 juli 2007 19:33

Sitter hemma nu och har nyss kommit hem efter en lång och tröttsam dag.. Var först förbi pappa, eller dom kom och hämtade mig när dom slutade. Så åt jag där, satt vid hans dator och installerade min skiva till mobilen (den jag glömde sist) och la in lite låtar. Sedan ringde Anna och så hämtade hon mig hos papi, åkte vi till Niklas och gav han smärtstillande för han hade en enorm tandvärk, stackarn =/ Sen hämtade vi upp Malin, åkte till Ikea och hämtade ut presenterna vi har köpt till Ida, gick runt och spanade litegranna, och sedan så köpte jag ett jättefint silverarmband, och Anna köpte en svart sidenblus som jag oxå ska köpa, fast i vitt =) Den är väldans fin faktiskt. Oh, köpte strumpbyxor oxå.. Haha, sjukt viktigt att tillägga.. Sen åkte vi på Arken, för Malin skulle kolla på en hundbur, och då såg jag en jäättesöt Skäggagam där som jag ville ha, han var så liten och söt och kollade på mig som om han verkligen ville med mig hem.. Men, 1100:- är lite för mycket att spendera på ett husdjur för mig just nu ^^ Men jag ska ha mig en jävel iaf! Sen åkte vi på Citygross för Malin skulle handla, sedan hem till henne och släppte henne, sedan såg vi Swing och 2 till efter vägen så då vände vi och plockade upp dom och skjutsade dom till Korsta, och sedan åkte jag hem =)

Så nu sitter jag här,och lökar som bara den. Så jävla trött och har vart på pisshumör hela dagen =/ Och jag har ju mina små aningar om vad det kan bero på.. Väntar oxå på att Ida ska ringa mig någon gång, vilket hon inte gör. Så det ser ut som om det bara blir en hemmakväll för mig ikväll, ensam. Och det är väl aldrig fel? Mjaa, det går ju iaf att diskutera..


Är även så g r y m t less på min mamma just nu med.. Hon skulle ju komma hem idag från sthlm, men har hon gjort det? Näe. När kommer hon hem då? Jo, förmodligen på Torsdag, för hon skulle hälsa på mormor och dom, jaha? Hon har vart där en hel jävla vecka, fel att prioritera? Nu hoppas jag att hon kommer hem med något fint till mig, för att kompensera tiden hon har vart borta.


Aja, nu ska jag vänta på att Ida ringer, ta mig en rök och en kopp kaffe och slå på tvn, inte för att det är ngt bra idag heller, men men. Eller jo, det är ju Gilmore Girls! Min kväll är räddad, nästan. Ciao!








Av Jenny Persson Forsström - 30 juli 2007 12:07

Början på en ny vecka, vilket inte spelar någon större roll för mig då mina veckodagar precis som dom tidigare =P Drygt att bara sitta och inte göra något av dagarna, och då blir det ju oftast eftersom Anna jobbar nu, en vecka till och Ida jobbar ju regelbundet. Erika är på semester med hennes familj, och jag sitter här, utan jobb, och inte fan är jag på semester heller =P Bara att hoppas på att få ett jobb snart, vilket Ida skulle kolla upp på Oscar =) Wiho, lite framsteg


Ja, i lördags då var vi hemma hos Anna och förfestade, jag och Ida, för Anna var en sork som var för "bakis" för att dricka ;P Jag och Ida spelade lite "Hej Knekt" och drack som fan, sen kom vännen och hans kompis Stefan, så åkte vi med dom bort till vännen för Anna skulle till Niklas och dom andra skulle dricka. Var där och drack litegranna och så kom Jessica =) Sen beställde vi en taxi ner till stan och drog först på Svensson's Där det var massa äckliga killar som spanade in alla, spec Jessicas urringning, BLÄH! Så då drack vi en öl där, sedan drog vi bort på Liquid, vännen och hans kompis till O'learys. Satt på Liquid ett tag och drack en till öl, sedan sög det så vi vandrade bort mot Irish, där var det oxå lodis, så vi drog ner på Oscar =) Där var det inte lodis, utan hur roligt som helst!! Tror vi spenderade hela kvällen på dansgolvet och liten del av den i baren =) Där Ida berättade lite skvaller för mig som fick mig att vika mig dubbel av skratt =D HAHA!

Drack lite tequilashots och xider, sen vandrade vi över till dansgolvet igen, och jag kan säga så mycket som såhär, att det var ett grymt bra tag sedan jag dansade så kraftigt när jag drack iaf =) Men fyfasiken vad roligt jag det var.. Sedan drack vi lite mer och dansade lite mer, sen vare dax för käk =) Så vi vandrade bortåt mot max sedan försvann Ida som gick bakom oss och snackade i Jessicas tlfn, så Jessica sprang och letade henne medans jag satt som ett ägg och försökte hålla balansen =P Sen kom Jessica, utan Ida för dom hade börjat bråka.. Så då ringde vi henne och hon kom tillbaka =) Skulle till max, men då hade det stängt. Så vi gick på Shell och köpte kattmat jag och Ida, och Jessica köpte en korv. Sedan kom Robban och hämtade oss där och skjutsade hem Jessica, sen stannade vi på Statiol och köpte en mosbricka jag och Ida. Men jag fick senap på min så jag kunde inte äta den när jag väl kom hem och skulle göra det. Sen somnade jag väl kring sextiden på morgonen där..


Och igår, då var jag bara hemma, så jävla slappt! Var hur dålig som helst, men det vare värt för den sjukt roliga lördagen =) Satt och kollade på Brokeback Mountain på dagen på canal+, eftersom inget annat bra gick på tvn, och jag hade inte sett den innan dels för att jag hade hört ngt om en brutal analsex-scen ^^ Haha! Men den missade jag som tur var. Sedan köpte jag gotta på Kvantum =) Och Kollade på Terminator 3 - Rise of the machines. Hoppas fyran blir bättre.. Skulle kolla på Disturbia, men benny var i hans stuga så den kollar jag nog på ikväll =) Sen gick jag och knoppa vid 2 tiden kanske, efter att jag hade sett Rovdjuret 2..


Och idag, så vaknade jag vid halv 12 kanske. Astrött och tamejfan fortfarande tärd sedan lördagen.. Har inte gjort alltför mycket, förutom min dagliga morgonrutin, rökt, druckit x antal koppar med kaffe för att komma i form ;) Och snackat med Anna i tlfn. Ida fyller ju år på lördag och det firas ju med en fest dårå =) Så vi ska väl ut på Ikea ikväll efter Anna har slutat och kolla på lite grejer till Ida, och sen får vi väl fara ut och köpa det imorgon då min mamma kommer hem från Sthlm. För jag har inge pengar kvar efter helgens bravader =/ Och imorgon, då får jag ÄNTLIGEN min efterlängtade Pencilkjol =) So sweeet. Och nu, så ska jag kolla på Våra bästa år som börjar snart, och göra mig klar sakta men säkert så Anna kan komma hit så fort hon slutar.


Ciao!

Av Jenny Persson Forsström - 29 juli 2007 17:56

Sitter hemma och kollar lite på Janice Dickinson Show och är trött.. Ska nog gå på bio ikväll, Simpsons =) Aah, jag orkar fan inte skriva nu. Skriver kanske sedan. Ciao!

Av Jenny Persson Forsström - 28 juli 2007 15:07

Håhåjaja, vad trött och sliten jag känner mig idag. Röker även min sista cigg, så jag måste kila bort på Hydro och köpa nya, om jag orkar dvs =/ För jobbigt.. Men det kanske jag ska göra så jag kan titta förbi Ida och dricka lite kaffe perhaps? Mjo, sounds like a plan!


Ja, och igår var ju igår då så att säga.. M, lite roligt hade jag iaf, åt Anna. Jävla sopa hon är =P "Jag hade en 14års fylla", mm. Minst sagt! Yeye, nu ska jag kila bortåt och köpa cigg och hälsa på Ida


Cheerios!

Av Jenny Persson Forsström - 28 juli 2007 01:26

Efter en ganska så lång och smått komplicerad kväll ute..

Började med att jag och Anna satt hemma hos henne och drack lite smått och lyssnade på oldtimes musik =) Så jävla nice!

Sen kom vännen och satt med oss ett tag och var nykter, fast fortfarande full från Amsterdam ;) Hehe. Sen skjutsade han in mig till stan, och anna drog till max och sedan till Niklas, och det kan ju vara nice och så =) Wiho. Aja, nu ska jag ta mig en kvällscigg och chilla =) Sedan ska jag sussa litegranna  =) Nice!


Imorgon blir det till att festa lite kanske =)  Tooooooodles!

Av Jenny Persson Forsström - 27 juli 2007 14:56

Sitter hemma hos mamma och dricker kaffe, Robban spelar Halo med Kevin och Pierre på xboxen. Nicole sitter vid den andra datorn och kollar på Smallville, och jag lyssnar på musik och väntar på att mamma och fredde ska komma hem så mina kläder kommer =) Tycker ju att dom bör komma idag faktiskt. Och imorgon åker mamma och Fredde till Sthlm och lever livets glansdagar ;) Haha! Och Nicole åker ner till Sthlm på Tisdag. Alla hittar på saker, förutom jag.. Boring.


Ikväll har jag iaf bestämt vad jag ska göra. Ska vara med Anibanani och föra hemma hos henne =) Lite kareoke och dricka, är aldrig fel. Spec inte i mina gyllene skor ;) Muhaha! Lovar, ni skulle tycka att vi var bäääzt om ni hörde/såg vårat framträdande. Hehe.


Jaja, nu ska jag väl gå ut och röka litegranna och dö sakta men säkert ;P Skämt åsido, ska röka nu iaf och sedan vet jag faktiskt inte. En vanlig vardag med andra ord =P Ciiiao!

Ovido - Quiz & Flashcards