Alla inlägg under februari 2008

Av Jenny Persson Forsström - 29 februari 2008 18:26

Sitter hemma och har druckit lite öl nu och lyssnat på gammal musik med ida:) Har faktiskt hunnit duschat, plattat håret och satt på mig toppen jag ska ha ikväll, men i övrigt sitter jag osminkad i mjukisar och funderar på att snart sminka mig. Ska iaf vänta tills vännen kommer och äter lite med oss och flummar på som han alltid gör;) hehe.

Av Jenny Persson Forsström - 29 februari 2008 15:50

VICTOOOOOORY!!!!!

Av Jenny Persson Forsström - 29 februari 2008 14:52

Sådärja! Nu har jag hunnit mycket idag. Fick mitt efterlängtade orginalmål och min älskade chilicheese:) La mig med flosket i soffan och kollade på "Wedding Crashers", underbar film. Kollade på den och halvsov ett tag, fick sedan ett sms av en dåre som hade låst ut sig på balkongen så jag fick agera räddare i nöden. Och efter filmen så har jag stääädat litegranna inför kvällen. Lär ju bli som vanligt att jag och Ida står för förfesten så det är lika bra att få det gjort.


Har ännu inte fått svar av Ida på mina tusen sms jag har skickat, undra när hon kommer hem egentligen.. Sen skulle jag behöva få tag på Anna så vi kan åka på bolaget och införskaffa oss lite nödvändigheter inför kvällen och handla cigaretter måste jag oxå göra, har fortfarande en cigg kvar och en dosa snus, så det är inte totalt akut, eftersom jag ska ju faktiskt trappa ner;)


Mja, tänkte ringa Anna och Ida nu och höra med damerna hur det går för dom, sedan hoppar jag in i duschen och förbereder mig på en grym kväll;) Ciao!

Av Jenny Persson Forsström - 29 februari 2008 11:56

Jag hoppas verkligen att jag inte blir alltför bakis, ska nämligen vara kattvakt hela dagen imorgon och sedan blir det jobb för hela slanten på kvällen/natten. Ska även få jobba utan Ida imorgon, hon jobbar i serveringen. Men som tur är har jag Patrik den lilla Portugisen, och sen ska det börja en ny tjej imorgon:) Hoppas allt går bra


Men Vilma, ingen kan ta ditt kakätande lilla nylles plats :')

Av Jenny Persson Forsström - 29 februari 2008 11:45

Sitter hemma nu och lyssnar på lite Akon, Michael Jackson och Will.I.Am:) Är trött som en gnu, och dessutom så är jag så hungrig så jag snart dör, får dessvärre vänta i 25 minuter innan jag får skjuts till max, äh, bara att härda. I värsta fall får jag väl äta upp en kattunge eller ngt..


Sitter också och funderar på när Ida slutar och vad det blir ikväll, blir iaf utgång med Anna och Ida, får se vart vi slutar.Lär väl bli Oscar som vanligt;) Men det är nice, spec eftersom vi har det grymmaste dansgolvet;) Och dom grymmaste högtalarna (som jag och Ida mer än gärna dansar på).


Oscar is the place to be här i Sundsvall, enligt mig iaf.

Men en kväll när vi jobbade läste Vilma i en Sundsvalls vimmeltidning, där dom frågade folket vart dom var ute på helgerna och då var det en riktigt smart kille som svarade:

"Jag är på Oscar, Tyvärr.."


Japp, och vips så hade Vilma rivit ur den lilla biten ur tidningen och satt upp han på väggen. Så nästa gång han kommer på Oscar (som enligt han var så sjukt illa) så vet vi vem han är minsann, inte så smartiz nu va?! Hmpf


Har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll heller, känns sjukt jobbigt för det tar så lång tid och bestämma sig, velar hit och dit, alltid. Så det tar flera timmar, och sedan när jag väl har bestämt mig så byter jag alltid om i sista sekunden och när jag väl kommer ut så ångrar jag att jag bytte kläder och vill mest av allt åka hem och byta tillbaka. Sjukt drygt, men egentligen, who gives a shit?

Skulle lika gärna kunna gå ut på Oscar naken ikväll, skulle nog inte vakterna ha något emot iaf.. Och jag och Ida har ju faktiskt utlovat Totte en nakendans..



Av Jenny Persson Forsström - 28 februari 2008 19:50

SItter hemma nu och väntar på Anna som är i Bergsåker, och på Ida som jobbar på hockeyn. Lyssnar på lite Elvis låtar och minns gamla tider..

Har varit hos mamma idag, och Tindra har fått sina kissebebisar idag:D:D

Sex stycken småknoddar blev det, tre mörka och tre orangefärgade:) En ser ut som en Bengalkatt, så jävla söööööta:D Vill ni ha är det bara att höra av er;)


Läste även att Vilma ska sluta på Oscar, i hennes blogg. Kommer ju sakna min lilla kaka:(

Av Jenny Persson Forsström - 27 februari 2008 18:00

Sitter hos mamma och dricker cappuchino och lyssnar på Janis Joplin i mina mjukisar:) Känner mig så jävla seg i hela kroppen idag, sjukt jobbigt. Trött i ögonen som satan är jag med.. Men det ska min goda cappuchino med grädde i råda bot för;)



Av Jenny Persson Forsström - 25 februari 2008 18:32

Sitter hos mamma nu och dricker kaffe och har en Nicole flåsandes i nacken i väntan på att få erövra datorn, once again. Väntar på att lite folk ska ringa så vi ska fika öl, och väntar på att Anna ska bli klar så hon oxå kan vara med och fika öl och fika vin;) Haha! Näe, nu ska jag kila, Någon är här:) Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards