Alla inlägg under november 2007

Av Jenny Persson Forsström - 30 november 2007 13:46

Jag är oftast en glad människa, eller försöker iaf vara en.

men sen finns det tidpunkter som denna som gör mig förbannad som få.

Ha överseende

Av Jenny Persson Forsström - 30 november 2007 13:38

I will rip you apart

I'll reach in take

A bit out of that shit

You call a heart



Av Jenny Persson Forsström - 30 november 2007 13:28

It's time I'll set this record straight 


Maybe it's the way you spread a lotta rumour fodder

Keepin' all your little spies and leavin' when you realise

Step up, fairy

I guess it's time to bury your ass with the chrome

You heard that right, bitch, I didn't stutter

If you know what's good - sit, shut up and beg, brother

Backstab - Don't you know who you're dissin'?

Side swipe - We know the ass you're kissin' 

Bigidy - bigidy bitch boy, halfwat hauser

Can't hear shit cuz I keep gettin' louder

Step up, and you get a face full o' tactic

Lippin' off hard, goin' home in a basket

You got no pull, no power, no nothin'

Now do you start shit? Well, aint that somethin'?

Payoffs don't protect, and you can hide if you want

But I'll find you - Comin' up behind you!





 

Av Jenny Persson Forsström - 30 november 2007 13:22

I wont' be the inconsequential

I won't be the wasted potential

I can make it as severe as I can

Until you realize

You'll never take a stand

It isn't just a one-sided version

We've dealt, with a manic subversion

I won't let the truth be perverted

And I won't leave another victim deserted


If I have to give my life you can have it




Av Jenny Persson Forsström - 30 november 2007 13:19

Come on down, and see the idiot right here

Too fucked to beg and not afraid to care

Whats the matter with calamity anyway?

Right? Get the fuck outta my face

Understand that I can't feel anything

It is'nt like I wanna sift through the decay

I feel like a wound, like I got a fucking

Gun against my head, you live when I'm dead




Av Jenny Persson Forsström - 30 november 2007 13:12

Dope - Die Motherfucker Die



Nu missbrukar jag kaffe och cigaretter på allra högsta nivå. Vill verkligen att Ida ska komma hem nu och prata med mig...

Någon som jobbar på Oscar som vill ta mitt pass imorgon?


Fyfan, jag är så jävla lack nu. Du vet att du har inte bara förstört ett liv, utan massa fler. Men såna trångsynta idioter som dig ser väl inte saken i det stora hela. Utan bara just det nuet. Men du ska veta, att det kommer vändas emot dig, karma, din fitta. Vänj dig vid tanken, för den kommer i slutändan bli din verklighet



Come on motherfucker

Everybody have to die



Av Jenny Persson Forsström - 30 november 2007 12:53

In Flames - Dead End


Sitter och dricker kaffe och väntar på att Ida ska komma hem. Den ilskan jag känner ni är tamigfan inget jag någonsin har varit i närheten på länge.Och värst konstigt är det väl inte. Fyfan vad jag HATAR dig, jag hatar dig så fruktansvärt mycket din fega äckliga jävla ursäkt till en man.

Jag hoppas verkligen att du får allt du förtjänar, allt. Och tro mig, om du träffar mig kommer du få det.

Jag har suttit och skakat av ilska i nästan en timme nu, allt på grund av dig, ditt jävla missfoster. Hur fan kan man må bra med sig själv när man är som dig? Hur fan kan man ens ha ett samvete?! Hur fan kan man ens tänka tanken på att göra det du har gjort? Helt jävla sinnessjukt. DU är helt jävla sinnessjuk. Du är så jävla patetisk och låg människa så om jag vore dig skulle jag fanimig ta livet av mig. Varför ska ens du finnas på denna planet för? Varför ska sånna som dig ens finnas? Här får folk cancer och dör av det, bra människor som inte förtjänar att dö. Medans du, som misshandlar folk, du får leva? Jag hoppas verkligen från djupet av mitt hjärta att du dör. Jag hoppas att du blir utsatt för precis allt du har utsatt andra för. Din labila jävla råtta. DÖ!

Av Jenny Persson Forsström - 30 november 2007 12:47

Även fast du kanske inte har varit där för mig i alla lägen, och varit så långt ifrån vad en mamma ska vara så är jag här för dig, och enbart dig.

Jag kanske inte har kunnat vara där för dig innan, men det kommer jag vara nu, på alla sätt och vis, så länge du behöver det.


Oavsett allt som har hänt innan och vad jag har sagt så älskar jag dig mest av allt, och kommer alltid göra det. Du är mitt allt, och mitt bästa!

All min kärlek till dig, mamma

Ovido - Quiz & Flashcards