Alla inlägg under december 2007

Av Jenny Persson Forsström - 31 december 2007 16:06

Yes, nu är jag hos Vilma, står för tillfället upp och skriver på hennes bärbara i endast trosor för vi har sprayat oss :) Hoppas det blir bra nudå. Dricker lite öl och väntar på att Vilma är klar i duschen så jag kan spraya henne och sedan blir det till att göra sig klar och pd :) Näe, nu har jag kramp i benen för jag får böja mig så mycket.


Gott nytt år peeps!

Av Jenny Persson Forsström - 31 december 2007 04:22

Nej, vi har inte gått och lagt oss än, och det kommer nog drabba oss lite imorgon har jag en känsla av. Är väldigt trött faktiskt, känner mig helt sänkt i hela kroppen. Så jag har en känsla av att jag somnar mysigt ikväll..

Märkte även förut att Vilma döpt om sig på min telefon - Vilma gullis, och på bloggen - Vilma baby Alvebro. Klart du är det Gullis ;)


Sitter och funderar lite på vad som händer imorgon, har faktiskt inte planerat allt för mycket med någon. Blir nog så att vi sitter hemma hos Anna och käkar vi tjejer från början, blir nog jag, Anna, Vilma, Ida och Erika. Kanske någon mer. Sedan blir det nog något spontant bara, får se vad som händer.

Har iaf tänkt ut frisyr osv tills imorgon, och det är ju tur så jag inte står där med kuken i brevlådan och inte har någon aning. Enda nackdelen med min outfit är pumpsen, kommer vara sjukt jobbigt att gå in dom, och kommer nog göra ganska så ont. Spec efter mina jobbarfötter sedan lördagen, har fått en blåsa :( Men, det ska nog gå bra. Efter lite alkohol och så.



Av Jenny Persson Forsström - 31 december 2007 04:12

Och som svar på Annas kommentar som löd:

"Ja, men vi tog oss ju fram iaf.."


Ja Anna, ni tog er fram. Men det var då tamigfan efter många om och men, många fyllesamtal om kartor och många timmar.






 


Nu ska vi kolla på Simple Life fram tills pausen, sedan ska vi lyfta in boxern i Vilmas rum och lägga oss och myyyyyysa, och kanske till och med få sig en liten gnutta sömn tills morgondagen.

Av Jenny Persson Forsström - 31 december 2007 04:04

Sitter nu hemma hos Vilma och dricker kaffe. Lite dumt kanske eftersom det snart är dags att sova lite så man orkar med allt imorgon. Orkar inte sova bort hela dagen heller, eftersom man måste börja i tid ;) Sen ska mamma komma förbi och lämna grejer så jag måste kliva upp i tid så jag hinner träffa henne.


Ja, och ikväll har vi inte gjort så mycket. Har mest bara suttit och snackat, kollat på "Hjälp!", hela dvdn och garvat litegranna. Vid två gick vi bort till Vilmas mamma och hämtade datorn, en film och lite choklad. Sedan tillbaka hit och lökade. Läste lite kontaktannonser med på texttv, sjuka jävlar det finns alltså. Hu! Men det är ju bra roligt. Haha!

Sen nu blir det väl till att ta en kvällsrök, måste passa på nu innan man gör sitt nyårslöfte att sluta imorgon, blir en nikotinfylld kväll iaf kan jag lova! Ska suga in röken som om det vore min sista dag i livet. Eller, min sista dag jag röker. Vilket det kommer vara. Näe, nu spårar allt ur, är stel som fan i armarna och ögonen svider med. Det får duga för nu!

Skriver nog imorgon.


Goodnight

Av Jenny Persson Forsström - 30 december 2007 17:36

Jewel - You were ment for me


Sitter hemma nu och har nyss tvättat ur färgen ur håret. Har inte kollat resultatet än, men det blir nog bra ska ni se. Har inte gjort mycket sedan jag skrev sist, druckit mer kaffe och tvättat en till maskin.

Ja, väntar nu på att Ida ska komma hem vilket hon gör snart. Så, ja. Ciao!



Av Jenny Persson Forsström - 30 december 2007 16:29

Nästa steg, något äldre något klokare

Jag sprang in i dig, jag bara råkade

En mörkhårig skönhet, med djup i sin blick

Kärleken brann och den var starkare än någonsin

Dessa dagar jag minns knappt någonting

Men jag minns hur vi älskade, jag minns hur vi var

Jag minns hur vi brydde oss, jag minns allt det bra


Kärleken är en gåta, kärleken är svår

Vad du ser vid horisonten är inte alltid vad du får

Av Jenny Persson Forsström - 30 december 2007 16:13

Petter - Rostig kärlek


Sitter hemma nu med Vilma och har nyss kommit hem från mamma. Var där och hämtade min paljetttunika som Vilma skulle prova tills imorgon eftersom vi inte hittade min helsvarta tubtopp, men sen när vi kom hem så hittade vi den ;P Sen har vi mest bara chillat. Spelat kort, druckit mycket kaffe, tvättat och plockat litegranna i lägenheten.

Hoppas på att jag får kul imorgon iaf :) Mamma skulle komma förbi med en Asti Cinzano imorgon, thanx :')





Av Jenny Persson Forsström - 30 december 2007 04:25

Nu har jag kommit hem från Oscar för ca en halvtimme sedan. Har gått väldigt bra ikväll, jag Vilma och Antonio är ett bra team! :)

Kom ner vid halv tio och käkade tillsammans med Vilma, pasta och pastasås, var typ hur gott som helst! Sedan gjorde vi kartongerna och sedan var allt tvärdött! Ända fram tills halv ett tiden ungefär, då började det ramla in lite folk. Sen har det varit fullt sjå hela kvällen, fast ändå inte allt för mycket. Så det har varit en soft kväll.


Sen nu ska jag väl ta och fika något, är hyfsat hungrig och hann inte käka på jobbet för vi fick skjuts hem med en tjej i garderoben. Sedan blir det väl så att jag slår på lite Scrubs och lägger mig i sängen och myser med mig själv.

Och imorgon ska jag vara med Vilma, ska ut till mamma och hämta min paljett tubtopp som Vilma ska prova tills nyår, och sedan ska vi väl bara chilla och snacka skit. Alltid nice. Ah, Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards