Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Jenny Persson Forsström - 12 maj 2008 14:10

sitter och dricker kaffe och lyssnar på musik, fick nyss sms av anna och hon är påväg hit snart:) så hon får nog ta och hjälpa mig att måla om dom andra penslarna funkar. var ju så dumma så vi inte köpte lacknafta, och den första grundfärgen vi målade med är oljebaserad så färgen går inte ur penslarna, och såklart finns det bara en oanvänd pensel som är svinliten, så det kommer ta grymt lång tid:/ men, ger mig ngt att göra iaf.. haha


Av Jenny Persson Forsström - 12 maj 2008 13:16

har nyss klivit upp, ont i huvudet som attan men det fixar ngn kopp kaffe.

somnade grymt sent inatt/imorse, runt fem för att vara exakt.

låg och kollade på en b-film på trean, men den var lite halvmysig sådär;) så blev jag verkligen tungen att se slutet på den oså kunde jag inte somna är den var slut. typiskt.


idag har jag inte mycket planerat, anna skulle komma förbi, men om hon gör det är en annan femma.

sen ska jag måla klart möblerna hade jag tänkt, nu har ju grundfärgen lagt sig.

sedan ska jag nog ner till lägenheten och städa lite medans jag har tid.

ah, ska fortsätta lyssna på ron pope nu, ciao!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards