Alla inlägg under april 2008

Av Jenny Persson Forsström - 29 april 2008 15:00

Sitter nu och dricker kaffe och lyssnar på Melee-Built to last, blir inte less på den låten för den är så mysig:)

Anna står i köket och lagar kyckling ris och currysås till oss, lite sen frukost. Skulle käka frulle här, men då kom jag på att smöret var slut;/ Så det blev mat istället.

Sedan idag har jag ingen aning om vad som händer, Emelie är hemma i stan igen, så man kanske tar en fika eller så med flickvännen.


Har hållt på och fixat och donat hela morgonen med lite grejer i lägenheten, men det är ganska svårt då jag inte har grejerna som behövs, så nu blire till att Mr.P får dra fingrarna ur arslet och ge mig stuff så jag kan göra precis vad jag vill här;) haha. har han nog ingenting emot då de tser ut som det gör.....




Av Jenny Persson Forsström - 28 april 2008 17:43

Han är så sjukt bra!

Av Jenny Persson Forsström - 28 april 2008 16:31

Så jävla sommar denna bild, älskar den:)


Av Jenny Persson Forsström - 28 april 2008 16:11

I've looked for love in stranger places

but never found someone like you

someone whose smile

makes me feel I've been holding back

and now there's nothing I can't do


Cause this is real, and this is good

it warms the inside like it should

but most of all

most of all, it's built to last


Cause you are the sun in my universe

consider the bestwhen we felt the worst

and most of all, most of all

it's built to last




 

Av Jenny Persson Forsström - 28 april 2008 14:29

Sitter och lyssnar på Jason Castro - Somewhere over the rainbow, har gått och blivit tokförälskad i hans röst, helt underbar. Utöver det sitter jag och är sjukt kaffesugen, finns dock ingen kaffebryggare här:/ Så jag sitter och börjar på att få världens huvudvärk nu, mindre bra.


Ja och i helgen vart det lite allt möjligt, jobbade först i fredags med Kicken och Robbin, var Open Mind så det var bra med folk, kom hem väldans sent sedan somnade jag på fläcken, efter att jag hängt upp lakan för fönstrena dvs då vi inte har fungerande persienner:/

Och i Lördags så vart det utgång med Vilma Cattis och Madde. Började dagen med att åka ut till Söråker och hämta Cider, sedan åkte vi till Vilma och började göra oss klar, tog ett bra tag då alla tre tjejerna skulle ha plattången, kom väl iväg runt tio tiden och då åkte vi bort till vännen, var där i ca en timme sedan for vi ner på stan där alla splittrades typ. Jag Vilma och Janni gick iaf på Oscar och dansade och hade trevligt, var där tills två ungefär och sedan gick vi till O'learys, hade inte lika roligt där dock och åkte runt tretiden.

Sedan igår så åkte jag hem till mamma och käkade, bakade kladdkaka och låg i sängen och möös med min pricken:) Sjukt mysig och fin katt. Sedan runt åttatiden kom Robban och hämtade mig, så åkte vi hem till honom, sedan kom den andra Robban med filmer från helgens tävling i tkd i Skellefteå då Robban bröt handen:( Men vann iaf silver. Så dom satt och kikade lite på det och jag låg i sovrummet och kollade på tvn.


Jaja, nu ska jag lyssna på Melee-Build to last,röka en cigarett och hoppas på att någon kan köra mig och köpa en kaffe eller hämta min kaffebryggare.

Vem har kaffe hemma men inte en kaffebryggare?:S


Ciao

Av Jenny Persson Forsström - 25 april 2008 00:36

JAG TYCKER OM JENNY!!! OCH DET ÄR SANT!


där ser ni slyn jävlar, jag hade fel på bilen (;


puss och kram anna  

Av Jenny Persson Forsström - 24 april 2008 23:36

Sitter hemma hos Anna och Niklas där jag har varit hela dagen, förutom då Annas bil haverade på vägen till Granlo, hann åka ca 2 minuter i den och sedan pajade den vid mittuniversitetet, avgassystemet lossnade och den lät som en max-trimmad epatraktor, Anna tyckte det var coolt, jag liite pinsamt..


Satt där i en och en halv timme ungefär och sedan kom Annas pappa och fixade till det lilla aset till 460 hon kallar bil. Efter det fraktade vi lite nya utemöbler till Anna och Niklas, gjorde rent dom och gjorde kycklingsallad:) Satt på uteplatsen i mysvädret och åt och mös tillsammans. 

Sedan kom Magnus och Fredde, satt och snackade litegranna tills vi åkte till Granlo och lämnade Annas pappas goffe, fick skjuts hit igen och har städat lite och Anna diskat, och dampat.

Druckit kaffe nyss och kollat på Niklas brors otroligt fina hund, sjukt kär när man ser storöronen på lillkroppen;) Hehe. Fattas bara en egen nu.


Nu ska vi upp till Fasil, så, Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards